Nilavelli, Marbel beach

26 juli 2016 - Ella, Sri Lanka

Vandaag gaan we naar marbel beach. dat is een mooi stukje stand bij een leger bases. het even een stukje rijden maar het is inderdaad een mooi strand en er is een soort zwembad afgezet in zee.daar waar je veilig voor koraal rotsen etc kunt zwemmen. we zijn niet de enige toeristen maar er zijn ook veel militairen. Mure vermaakt zich met spelletjes en voorlezen onder een grote boom.

Mats en Mels kijken met duikbrillen maar vissen. er zijn hele leuke bij die steeds mee lijken te bewegen. even wat drinken in de bar en dan sluiten we de ochtend al weer af. de zon brand hevig en te lang is niet goed voor onze huidjes. Als we naar onze bus lopen zien we groepen schoolkinderen staan ( in uniform) zij hebben een school uitje (educational trip) het zijn de laatste dagen voor de school vakantie en er zijn veel van dit soort tripjes.

In Trincomalee gaan we weer naar het Dutch bank café. het duurt eindeloos en de kwaliteit is  niet top. daarna terug naar het resort, er zitten aapjes op het dak (langgoeren) als we het hek door gaan.

Het wordt donker als we in het hotel zijn. even later vallen er dikke druppels, Volgens de eigenaar heel bijzonder in deze tijd van het jaar, het is een droog gebied. algauw regent het pijpenstelen.

lekker slapen